Överraskningsfrukost och härlig lunchdejt

0kommentarer

Idag var det meningen att jag och Leo bara skulle vara hemma på förmiddagen och ta det lugnt. Tänkte passa på att städa och fixa iordning innan Emma skulle komma över på lunch. Istället kom världens bästa morfar och överraskade oss med frukost. Så himla mysigt och Leo var överlycklig. Han avgudar sin morfar och någon som jag tror han gillar ännu mer är morfars hund. Morfars hund gillar dock inte Leo lika mycket. Leo verkligen jagar runt den stackars hunden. Det är väldigt bra, resultatet är en trött bebis. 
 
Precis efter att morfar hade gått kom världens finaste Emma. Som jag har saknat henne. Det blev en långlunch och promenad med massa tjejsnack. 
 
Nu tänkte jag laga middag innan självaste pappan kommer hem. En toppendag blev det och jag slapp dessutom att städa.
 
 

Kommentera

Publiceras ej