Pappahäng hos DiGulo

0kommentarer

Hela familjen tog sig in till stan idag. Det var vårfest eller något sådant för det var massor av ballonger uppsatta i innerstan och vid korsvägen spelade de musik. 
 
Vi besökte DiGulos event. Jag hade medvetet hållt Leo vaken, för att jag ville att han skulle få träffa Spiderman och Batman. Väl på plats tog jag upp Leo ur vagnen och lät honom hälsa på superhjältarna. Leo rörde inte en min. Sedan slog det mig.. Han förstod inte att detta vara speciella gubbar, utan han tror helt enkelt att vi vuxna människor ser ut så ibland. Klädda i en taight dräkt och med en mask som täcker ansiktet. Snyggt. 
 
Jag var inne och kikade i affären. Jättefina kläder har de fått in. Men eftersom att jag har en hel "växa-låda" här hemma som jag inte har börjat använda än, så fick jag snällt motstå att köpa med mig något. Jag ville verkligen ha ett par leopardfärgade jeans till lilleman men Robin blev rädd att dessa söta byxor skulle få Leo att vilja bosätta sig i San Francisco i framtiden så de fick stanna i affären (tills jag går och handlar utan pappan). En söt mössa fick jag med mig i allafall. 
 
Vi åt en korv och drack öl innan vi gick förbi babyproffsen och köpte en sittdyna till vagnen, som jag vill ha när jag väljer att ta bort åkpåsen. 
 
Nu ligger båda killarna här brevid mig och sover. Sen när de har vaknat så ska vi ut till Torslanda och grilla. 
 
Trevlig helg på er! 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej