Sannegården

1kommentarer

Nu känns det i hela själen att våren är här. Äntligen, som jag har längtat! Folk blir genast mycket trevligare och jag älskar att stan fylls av glada människor. Det känns som att alla passar på att ta en paus och andas ut lite. 
 
Jag försöker verkligen lära mig att leva i nuet men det kommer sig inte helt naturligt för mig. Är alltid lite stressad och vill göra så mycket. Men jag tränar på det och har faktiskt blivit mycket bättre på att slappna av och bara vara sedan jag fick barn. 
 
Dagen har vi spenderat i Eriksberg tillsammans med Evve och Ellie. Sedan gick vi och hämtade Ellies storasyster från dagis och tog en promenad längs med kajen. Jag är uppvuxen vid havet och det är även där jag trivs som bäst. 
 
 
 

1 kommentarer

M

04 Apr 2013 23:52

Man ser fort vilka föräldrarna är till de små gullegrisarna ;)

Kommentera

Publiceras ej