Mat och ett träd.

0kommentarer

Vilken eftermiddag. Helt slut är jag. Så frustrerande när man inte räcker till fast man verkligen försöker. Det går framåt i allafall. Idag hann klockan bli 15.40 innan kaoset bröt ut. 
 
Robin kom hem med godis, choklad och ett träd för att jag skulle må bättre. Vissa tjejer får blommor andra tjejer får träd. Eller en bambu-gren tror jag han sa att det var. Träd eller gren spelar ingen roll. Tack så mycket älskling. 
 
Vill passa på att tipsa om mat.se. Fick hem min första leverans därifrån igår. Kändes lyxigt att få det levererat till dörren. Allt var fint paketerat och jag slapp släpa hem det från affären. Dessutom var det otroligt snabb leverans. Jag fick hem det dagen efter Robin la beställningen. Det enda negativa var väll förutom att det var några kronor dyrare än i butik så var man tvungen att beställa för 700kr för att få gratis leverans. Ett tips för alla som inte orkar att släpa på påsar. 
 
 
 
Mat.se,

Kommentera

Publiceras ej