Tillslut matchar allt

0kommentarer

I juli 2012 gifte sig en av mina vänner med hennes stora kärlek. Efter flera års vänskap och ett års distansförhållande valde de att göra något åt saken. Hanna min kompis, gifte sig med sin Tyler och hon flyttade till Canada. Deras bröllop (som jag verkligen hade sett framemot att gå på) var planerat att gå av stapeln en dag innan Leo var beräknad. Dessutom så skulle bröllopet äga rum i Stockholm, så vi beslöt oss för att stanna hemma.
 
I år hade de planerat att göra en liten Sverigeturne. I Göteborg skulle de bara stanna i knappt en dygn och det skulle bli den 2ra augusti. Eftersom att Meja var beräknad den första augusti så var chansen rätt stor att vi inte skulle hinna ses denna gången heller. Jag kunde inte boka om till veckan efter och att bjuda in dem till förlossningen kändes inte heller som ett bra alternativ. Denna gången hade vi dock flyt. Igår var de här! Så himla mycket har hänt på ett år, sedan vi senast sågs. Hon har flyttat till Canada, överlevt sitt första år som gift och skaffat sig ett jättebra jobb medan jag har tagit min examen, förlovat mig och skaffat två barn. Inte illa. Det blir svårt att toppa detta året med stora händelser till nästa år och tur är väll det. Dags att lugna ner sig lite. 
 
Vi hade det hur trevligt som helst igår i vilket fall. Hann med lite skvaller, grilla och Hanna som är en otroligt duktig fotograf erbjöd sig att fota barnen. Väntar med spänning på resultatet!
 
Jag ville också agera fotograf. Två bilder blev det igår. Hanna med Meja. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej