Två dagar avklarade

0kommentarer

Idag är det fredag. Vad härligt! Jag tycker man uppskattar helgerna mycket mer (och tiden man får tillsammans) nu när det är vardag igen. Jag har varit hemma med barnen själv i två dagar. Eller själv är väll synd att säga, men utan pappan i familjen i allafall. 
 
I onsdags fick vi besök av både Renée, Malin och Jason. Hela förmiddagen gick fint men vid 14 tröttnade Meja och var olycklig fram till 21. Då var jag rätt knäckt och funderade seriöst vad jag hade gett mig in på men sen gick gårdagen hur bra som helst. Min pappa umgicks med oss hela eftermiddagen och det blev lek och bus vid näckrosdammen och en snabb tur till Liseberg. Leo var på tok för trött för att vara där inne, stackars pappa som hade sett framemot att gå på Liseberg med Leo i över två veckor. De fick åkt farfarsbilarna i allafall innan Leo däckade i vagnen efter mycket protester. 
 
Status på barnen efter två dagar: Prima, inget att anmärka på. 
Status på mig efter två dagar: Omtumlad men vid gott mod. 
 
Trevlig fredag på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
Liseberg,

Kommentera

Publiceras ej