Äntligen helg!

0kommentarer

Som jag har längtat. Har varit så trött denna veckan och självklart har Robin både varit på kurs och jobbat över varje dag. Men nu är det över. Meja ligger här och sover brevid mig och Leo somnade brevid Robin i soffan. 
 
I torsdags var Renee och Isabel här och sedan kom min pappa förbi. Idag har vi gjort lite ärenden på stan och sedan kom Emma hit och åt middag med oss. Så mysigt! 
 
Imån ska vi lämna bort barnen över natten för första gången. Leo är jag inte orolig över men känner mig dum som lämnar bort Meja. Sist jag var ute så fick jag komma hem och lägga henne, för att hon var ledsen och ville ha sin mamma. Det som står på schemat imån är att gå ut och ha en romantisk dejt med min man, se en film, prata med varandra utan barn som vill ha ens uppmärksamhet och sova. Gud va jag längtar efter att sova. En hel natts sömn! Det slår till och med dejten med min fina man;) 
 
Mammas lilla skrutt!
 
Meja och Isabel. Bara 3 månader emellan.
 
Leo med sin morfar. 

Kommentera

Publiceras ej