Året som varit och nya mål

0kommentarer

 
Höjdpunkter 2013
Meja föddes 10 juli och har sedan dess varit en självklar del av vår familj.
Leo lärde sig både krypa, prata och gå.
Meja döptes.
Leo hade sitt första födelsedagskalas.
 
Höjdpunkterna kring detta året kretsar kring barnen. Att ha två barn med knappt ett år mellan tar mycket tid och energi. Eftersom att jag fortfarande är föräldraledig och har varit de senaste 1,5 åren så lever jag i min lilla bubbla här hemma. Jag har inga nyårslöften för 2014 utan jag vill hellre kalla det för mina mål under det kommande året.
 
Mål för 2014
Landa i rollen som tvåbarnsmor och leva i nuet.
Se till att jag och Robin tar oss mer tid att vara tillsammans. Så vi inte glömmer av varandra och bara är föräldrar. 
Flytta och skapa ett nytt hem.
Komma tillbaka till arbetslivet.
Börja träna regelbundet.
Inte shoppa så mycket under det kommande året. 
 
Gott slut och gott nytt år vänner!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej