Lång dag och nya vinterskor

0kommentarer

Vilken lång dag det har varit. Robin har varit i Stockholm på kurs hela dagen och kom precis innanför dörren. Leo kände väll på sig att något var annorlunda så 04.40 bestämde han sig för att starta dagen. Han har iofs alltid varit morgonpigg men 04.40 känns mer som natt än morgon. Meja vaknade 1,5h senare och sedan var det full rulle här hemma. 
 
Vi fick i allafall hämtat ut ett par vinterskor åt Leo som Robin beställde för några dagar sedan. Jag var inne i stan i fredags och alla vinterskor var så gott som slut. Egentligen hade jag spanat in ett par kavat defender som jag tycker är så otroligt söta men de gick inte ens att få tag på nätet nu. Undrar hur tidigt man måste köpa vinterskor egentligen? September? Det fick bli ett par från superfit i år. Leo var ute och provsprang dem förut och han verkar gilla dem. Så länge han är varm om fötterna så är jag nöjd.
 
Nya skorna.
 
Min lilla docka!

Kommentera

Publiceras ej