Bra kundservice.

0kommentarer

Både jag och Leo har varit trötta idag. Varje gång han har sovit (två gånger under dagen) så har jag också somnat. Förutom att ha sovit har vi inte gjort så mycket mer. En massa tvätt hann vi med. Jag är en sådan jobbig mamma som måste tvätta alla Leos nya kläder innan de används första gången. Egentligen borde man nog tvätta alla nya kläder innan de används för första gången, men det är jag lite för lat för. 
 
Mellan allt tvättande åkte vi in till stan för att se om vi kunde få byta lite kläder som han fick av sin gudmor i present. De var jättefina men en storlek för små tyvärr. Inget kvitto hade vi heller, så jag vågade inte hoppas på för mycket. När vi väl kom in på Kappahl så var de inga problem att byta utan kvitto. Man lär sig något nytt varje dag. Dessutom var tjejen i kassan så himla söt när hon sprang runt för att hitta kläderna i rätt storlek åt oss. 
 
Får man byta kläder överallt utan kvitto? Eller är Kappahl ett undantag som har förstått värdet i nöjda kunder? 
 
Tröja, kofta och shorts från newbie.
Kappahl, Newbie,

Kommentera

Publiceras ej