Det är inte lätt att vara liten

0kommentarer

Idag har det inte varit Leos dag. Han vaknade med feber som har suttit i hela dagen. Han ben är svullna från vaccin-sprutorna igår och benen har varit röda och ömma. Hans två framtänder håller dessutom på att spricka igenom tandköttet. Dessutom så kan han inte få all uppmärksamhet här hemma längre. Min stackars älskling! Har verkligen tyckt synd om honom idag. Hoppas han vaknar pigg och lycklig imån min lille plutt. 
 
Utöver att tycka synd om lilleman så har jag rensat ut min garderob. Har slängt massor av gamla kläder och när jag har gått ner alla gravidkilon, ska jag unna mig en ny garderob. Det är en bra morot. Efter jag var klar med utrensningen så fick till och med Robins kläder plats, så nu behöver han inte dela garderob med barnen längre. Kändes skönt att packa ner alla "mammakläder" också, de gör mer nytta hemma hos någon kompis istället. 
 
 
Fick hem lite nya nappar till barnen och till Leos kompis Lea. 
 
Meja. 
 
Leos sköna sovstil. 
 
 
Namnnappen, vaccin,

Kommentera

Publiceras ej