Feber och ett roligt samtal

0kommentarer

Lilleman fick hög feber igår kväll medan jag fick superont i magen. Hans feber försvann för någon timma sedan men han har verkligen sovit hela natten och hela dagen. Är rätt skönt med tanke på hur ont jag har i magen och att mitt illamående kommer och går. Mindre skönt kommer det vara när han antagligen kommer vilja vara vaken inatt istället. Det får bli ett senare problem. Robin jobbar förövrigt över varje dag. Lite segt men någon måste ju tjäna pengar. Längtar tills han går på semester. 
 
Min nya chef ringde dessutom och presenterade sig för någon timme sedan och hälsade mig välkommen tillbaka till jobbet i september. Jag fick förklarat att september nästa år var mer aktuellt och efter lite strul så löste sig allt. Lätt hänt att kommunikationen brister, när man får en nu chef titt som tätt. 
 
Hoppas alla njuter av solen medan jag ligger och gottar mig i sängen. Inte alls avundsjuk. Kanske bara lite. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej