Gravidmage v.37

2kommentarer

Jag kom på att jag knappt har tagit en enda bild på min mage under denna graviditet. Sanningen är den, att det inte har varit lika kul att vara gravid denna gången och dessutom så blev jag stor så himla snabbt. Jag har bara känt mig otymplig och klumpig. Är dessutom mycket större nu än förra gången. Det är svårt att känna sig fin då. Eftersom att graviditeterna har varit så tätt inpå varandra har det dessutom varit alltför lätt att jämföra dem.
 
Därför har jag medvetet valt att vara den som står bakom kameran de senaste månaderna. Vanligtvis är jag en riktig linslus.
 
Givetvis så är denna bebisen minst lika efterlängtad i vilket fall och jag längtar tills våran familj är komplett. Här kommer i allafall en bild tagen i v.37 (illamående och osminkad, så fokusera på magen inte mitt ansikte).
 
 
 
gravidmage, v.37,

2 kommentarer

Lillgarden

09 Jul 2013 22:36

Fina magen ju!
Andra graviditeten är helt klart annorlunda och man tänker och känner annorlunda...

Snart dags då ju!! Spännande!
Hur gammal är den "stora"?

Svar: Tack söta du! Känslorna för magen var definitivt annorlunda denna gången. Jag tror det framför beror på att det har varit så tätt, så jag längtar efter min gamla kropp. Dock behövde jag inte vänta så länge. Lillesyster bestämde sig för att komma igår så det innebär att storebror är exakt 1 år och 10 dagar äldre. Helt galet. Ser att du är mamma till två små. Tänkte gå in och läsa så jag vet vad jag har att vänta :)
Daniela Rossi

Lillgarden

11 Jul 2013 20:32

Såg inlägget! Spännande! och grattis!
Ja det var rätt tätt.
Lika tufft som det är med två små lite underbart är det mellan varven!
Stort lycka till med allt!

Kommentera

Publiceras ej