Hemma från BB

3kommentarer

Alla tester idag var bra så vi fick lov att åka hem om vi ville. OM jag ville. BB-hotellet är iofs helt okej och man behöver inte fokusera på något annat än den nya bebisen, men jag saknade min stora kille här hemma för mycket. 
 
Lilleman har haft det hur bra som helst med svärmor när Robin har varit uppe hos mig och lillasyster på BB. Tack så mycket för hjälpen! 
 
Nu sover Leo, helt slut är han stackarn. Så nu tänkte jag krypa ner och mysa med bebis. 
 
 
Hon är verkligen en kopia av Leo! 
 
 
Syskonkärlek. 
 
Familjen Sandung-Rossi

3 kommentarer

Hanna Watson

12 Jul 2013 18:28

Åh vad fina ni är hela familjen och vad stor Leo ser ut nu när ni har en liten. Men ändå - bara 1 år och storebror, det är snabbt jobbat. Stort grattis från mig. Ser fram emot att träffa er snart! kram

Svar: Hej vännen! Hoppas flygresan går bra hem för er. Ska bli så kul att träffa er. Tur vi hade med datumen denna gången:)
Puss o kram!
Daniela Rossi

Roberta

13 Jul 2013 16:39

Vad härligt! Jag kommer gärna på besök någon dag å träffar er alla!

Svar: Hej! Du är så välkommen så. Robin har semester i 5 v till, så då kan du träffa din kusin med;) Vi har inga större planer för sommaren så det är bara att höra av dig när du vill komma förbi.

Kramar,
Daniela
Daniela Rossi

Lillgarden

21 Jul 2013 14:50

Vilken liten goding! Åh vad man blir sugen på en liten till!
Helt underbar!

Kommentera

Publiceras ej