En sådan dag

2kommentarer

Idag har inte varit den bästa dagen. Har känt mig trött och allmänt less på att vara gravid. Längtar verkligen tills det är över. Leo har varit överallt och ingenstans. Han har hittat massa nya saker här i lägenheten som fascinerar honom. Medan jag t.ex städade i köket, kröp han iväg och blev tyst. Jag njöt av lugnet ett tag men fattade samtidigt att han gjorde någon form av bus. Hittar honom i badrummet där han har dragit ut hela toarullen och håller på att riva allt i mindre bitar. I samma veva ringer min pappa och frågar varför jag är irriterad. Jag försöker förklara att jag har en klåfingrig ettåring hemma. Pappa avbryter mig och säger; "Det är inte Leo som är jobbig, det är du som är tjock". Vilken kärleksfull familj jag har;)
 
Jag och lilleman hjälptes åt med tvätten och sedan gick vi till Mvc för att se så lillasyster har det bra där inne i magen. Hon verkar trivas bra, alla värden var som de skulle. 
 
Shoppning är den bästa medicinen för dagar som aldrig vill ta slut, så vi åkte och köpte ett babynest till den lilla. 
 
Dags att dra täcket över huvudet och hoppas på mer energi imån. 
 
Natti, natt alla!
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Cinapanina

19 Jun 2013 18:49

Va e ett babynest?

Cinapanina

19 Jun 2013 21:18

Vad e ett babynest?

Svar: Som en liten bärbar säng med kanter. Googla på det, rätt gulligt;)
Daniela Rossi

Kommentera

Publiceras ej