Leos första kalas!

1kommentarer

Idag fyllde Leo 1 år. Grattis grattis till världens finaste lilla kille! Det här året har gått så fort, ibland känns det som om man nästan inte hinner med. Självklart gick inte hans födelsedag obemärkt förbi. Jag och Robin började med att fira honom redan tidigt imorse med paket och jag hörde att Robin sjöng för honom medan jag förberedde tårtorna. 
 
Vid 13 var det dags för kalas. Det blev den närmaste släkten och hans fina gudföräldrar denna gång. Lilleman uppförde sig exemplariskt och han njöt av all uppmärksamhet som han fick. Han älskar verkligen att stå i centrum och eftersom att han är det första barnbarnet, så är det oftast just i centrum som han hamnar. En sådan här dag påminner mig verkligen om vilken fantastisk familj och kontaktnät vi har omkring oss. Det är med en känsla av tacksamhet i kroppen, som jag kommer att gå och lägga mig med idag. Tack så mycket för att ni var med och gjorde lillemans födelsedag till något alldeles speciellt!
 
En smula skeptisk.
 
Måste smaka på allt. 
 
Godkänt!
 
Leo med farfar. Gammelmorfar i bakgrunden. 
 
 
 
 
Lilleman började att öppna paket med morfar.
 
Efter någon minut deltog nästan hela familjen i paketöppningen.
 
 
 
 
Tack för alla fina presenter. Nu får inte alla leksaker plats i hans rum längre, så en del har fått flytta ut till vardagsrummet.
 
Vilket Robin inte har något emot. Han har lekt mer med leksakerna än vad lilleman har gjort.
 
 
födelsedag, kalas, paket, tårta,

1 kommentarer

Cinapanina

01 Jul 2013 02:51

Tack gör alla fina bilder. Kändes som om jag var med! oxox

Kommentera

Publiceras ej