Så var midsommar förbi

0kommentarer

Trots att alla väderappar visade att det skulle vara regn hela eftermiddagen och kvällen lyckades vi undkomma det mest av det utlovade regnet. Midsommar spenderades hemma hos svärföräldrarna i Önnered. Vi kom dit redan vid 13 och då bjöds det på sill, nubbe, färskpotatis och allt som hör midsommar till. Senare tog vi en promenad ner till hamnen där de hade satt upp en midsommar stång. Lilleman sov i vagnen till en början så jag missade dansen runt stången. Jag var så himla sugen men ville inte vara med utan ett barn i famnen eller i handen. Nästa år då jäklar. Då är det all in som gäller. Älskar alla högtider och midsommar kan vara min favorit efter självaste julafton. 
 
Efter dansen var över gick vi tillbaka och några timmar senare var det grillning på schemat. En jättefin midsommar blev det. Nästa år kommer jag till och med att kunna få på mig en söt liten midsommarklänning utan att se ut som en valross. Längtar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej