Såhär långt är vi beredda att gå.

2kommentarer

Vi får inte lov att grilla på vår uteplats. Förra året brydde sig inte Robin och grillade på utsidan ändå. Jag har inte kunnat med, eftersom att det var jag som frågade styrelsen om det var okej och det var jag som fick ett nej. Elgrill får användas men då kan det kvitta enligt mig. 
 
Eftersom att vi har klagat på grannar som har borrat sent på kvällen har vi inte kunnat med att ta fram grillen i år. Istället tänkte jag få styrelsen att ändra sitt beslut så vi kan utnyttja vår uteplats till max. 
 
För att vinna över styrelsen var vi med på föreningens städ-dag. Vi rensade ogräs och sopade. Sedan började jag prata med sekreteraren. Det är tydligen för matosets skull som man inte får grilla. Jag motiverade varför en gasolgrill då borde få användas.
 
Jag håller tummarna för att det lyckas. Han ville ha det i skrift och sedan skulle han diskutera det med resten av styrelsen. Helt klart värt att rensa ogräs med jättemagen för att få grilla resten av sommaren.
 
 
 

2 kommentarer

Cinapanina

17 Jun 2013 21:01

Vad finurlig du har blivit :)

Svar: Eller hur;) Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig massor!
Daniela Rossi

Cinapanina

19 Jun 2013 18:45

Vilken gillar du best? http://www.amazon.com/Momo-Baby-T-Strap-Leather-Shoes/dp/B00ACX1NEW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1371660051&sr=8-1&keywords=momo+baby+shoes

Eller: http://www.amazon.com/Momo-Baby-T-Strap-Leather-Shoes/dp/B00ACX1OO6/ref=sr_1_10?ie=UTF8&qid=1371660282&sr=8-10&keywords=momo+baby+shoes

Kommentera

Publiceras ej