Ullared

0kommentarer

Idag åkte jag och min mamma till Ullared. Härligt med lite "mammatid". Lilleman lämnade jag hemma med Robin. Jag ser inte alls charmen med att ta med små barn in dit. Lilleman hade blivit uttråkad och gnällig på mindre än 30 minuter. Shoppa är ingenting han tycker om. Det gör hans mamma däremot. Jag vet inte riktigt vad charmen med Ullared är. Jag tror att det är för att man får lov att köpa så mycket av allt samtidigt. Man köper inte en tandkräm t.ex. utan man köper fyra när man ändå är igång. Jag vet inte om alla gör så eller om det är mig det är fel på. Jag tycker det är lika kul att köpa mat som att köpa kläder. Älskar att shoppa helt enkelt. Gillar känslan av att dra kortet i maskinen när jag är klar;) 
 
I vilket fall så köpte jag mer än vad jag hade tänkt men nu har vi saker för flera månader framöver. Hittade även en del söta saker till lillasyster. Snart är hon här, längtar! 
 

Kommentera

Publiceras ej