De ligger och snarkar på fel ställe

2kommentarer

Lillkillen ligger och sover i mitten av våran säng. Han vägrade att somna i sin egna säng nu på morgonen efter att han har fått sova brevid sin mamma hela natten. Pappan i familjen var nämligen ute på äventyr igår och då fick Leo ta pappas plats. Pappan i familjen ligger och sover tungt här brevid mig i soffan. Han mumlade något om billiga shottar. Jag frågade om han hade dansat på borden inatt, han svarade att det inte fanns några bord. Jag fundrar lite vart det inte finns några bord i stan. Sen somnade han om igen. Jag gissar på att han hade skoj inatt. Summan av kardemumman, ingen sover i sin egna säng på det här stället men alla utan jag verkar få sin skönhetssömn i allafall. 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Malin

29 Mar 2013 08:25

Gosingen va gött han ligger :-)

Cinapanina

29 Mar 2013 15:39

Kult inlagg!

Kommentera

Publiceras ej