Köttbullemannen i mitt liv

0kommentarer

Efter att ha ätit godis till frukost (det är påsk, då får man göra det) bestämmde sig jag och Robin för att röra lite på oss. Tog en sväng ner på stan och köpte en vårjacka till lilleman som jag kikat på innan. Nu får våren komma. Vi är helt redo att hänga undan vinterkläderna. 
 
Efteråt åt vi lunch på köttbullekällaren. Lilleman älskade köttbullarna och fick i sig mycket av min lunch. Han hade ätit innan vi gick hemifrån men det är något med den maten jag äter. Det måste han bara ha, spelar ingen roll vad det är. Barnmatsburkarna duger inte längre för mini. Köttbullarna förövrigt var helt ok men inte bäst i stan, som jag har hört av någon annan innan. Hemmalagade köttbullar är mera min melodi.
 
Frukosten dagen i ära. 
 
Köttbullelunchen
 
Mini som försöker sno köttbullar från min tallrik. 
 
Jag tillsammans med köttbullemannens pappa.
 

Kommentera

Publiceras ej