"lillasyster" och lillasyster

0kommentarer

Allt gick som det skulle på mvc, "lillasyster" mår bra. Efteråt åkte vi till passcentralen för att den andra lillasystern skulle hämta ut ett nytt pass. Hon ska ut och resa igen, lyxliraren. 
 
Vi tog en promenad in till stan och hamnade på paprika för lite lunch och skitsnack. Tiden rann iväg så vi hann inte göra så mycket mer. Var inne en sväng på Lexington men gillade inte deras nya sängkläder till barn. Snart kommer sommarkollektionen ut och hoppas att jag tycker om den mera. Leo behöver nya sängkläder nämligen och jag gillar Lexington. Snart nog kommer han säkert att vilja ha bilar eller andra odjur på sängkläderna, så jag får passa på att bestämma medan jag kan. 
 
Fick även med mig gott kaffe till kaffepressen hemma, så nu får helgen gärna komma. Längtar efter en långhelg med min man!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej