Påskafton

3kommentarer

Firades i Eriksberg hemma hos min mamma. Det var lugnt och stilla med en god middag. Leo var inte alls på humör och gnydde och gnällde under hela kvällen. Eftersom att lilleman inte alls var nöjd åkte vi hem rätt tidigt. 
 
Resten av kvällen spenderades framför tvn. Vi kollade på "Walk the line". Riktigt mysig film. Konstigt att jag aldrig har sett den innan men jag har iofs missat de flesta filmer som man "borde" ha sett. 
 
Längtar tills nästa påsk. Då ska Leo få sitt första påskägg och sen ska jag klä ut och sminka honom til en påskkärring. Just den där biten med att klä ut honom till påskkärring längtar jag extra mycket efter.
 
 
 
 

3 kommentarer

M

31 Mar 2013 18:01

Jag och pappa undrar om du ens vet vem J.cash är?;) I walk the line är en underbar klassiker!

Svar: Haha! Givetvis vet jag det. Hans musik spelas mycket här;)
Daniela Rossi

Cinapanina

31 Mar 2013 20:10

Lol..magen vaxer ser jag!

Anonym

01 Apr 2013 19:05

Ett fint litet barn! Känns fantastiskt eller hur! Lycka till önskar Ulla-Gitt fr Kajaken (fd). :)

Svar: Tack så mycket! Det känns väldigt bra;)
Daniela Rossi

Kommentera

Publiceras ej