Sann kärlek

0kommentarer

I april förra året gick jag och Robin och tittade på barnvagnar. Vi tyckte att det var spännande men samtidigt väldigt förvirrande. Det fanns och det finns så otroligt många olika varianter att välja bland. Jag visste att jag ville ha en trehjuling och jag fann den. Vagnen med stort V enligt mig. Vi köpte en Urban jungle. 
 
Det var kärlek från första ögonkastet och vagnen har varit kanon men idag kom en söt tjej och köpte den. Hon väntar barn först i september, men hon var lika förväntansfull som jag var i april förra året och kunde inte hålla sig längre. 
 
Med sorg i hjärtat sa jag hejdå till vagnen (fascinerande hur man kan fästa sig så vid en sak). Kanske kan jämföras med en del människors kärlek till sin bil. Nu börjar ett nytt kapitel i vårat liv. Vi tre ska bli fyra så givetvis måste vi kan en vagn där pyret också får plats. Tog ett gulligt kort där Leo också var framme och sa hejdå till vagnen.
 
 
urbanjungle,