En bättre torsdag helt enkelt

0kommentarer

Idag har varit en perfekt dag på alla sätt och vis. Leo sov hela natten i sin egna säng utan att vakna. Det har aldrig hänt innan. Förhoppningsvis så var det inte den sista natten heller. Det hade varit så härligt om vi hade kunnat fått sova ikapp oss lite innan lillasyster kommer. 
 
Förmiddagen spenderade jag och Leo på granngården. Han gick på upptäcksfärd medan jag försökte att sola samtidigt som jag försökte ha koll på vad som hamnade i hans mun. Det blev löv, gräs och lite annat smått och gott. Jag trodde att bebisar skulle inse att de var äckligt och spotta ut det, men Leo verkar gilla allt. Inget som kom in i munnen fick honom att gny av missnöje. Han såg bara väldigt nöjd ut.
 
På eftermiddagen var det dags att åka till Hagabadet för veckans babysim. Det var första gången jag var med, eftersom att jag var så himla sjuk förra veckan. Trots att jag alltid har varit väldigt skeptisk till babysim så måste jag erkänna att det faktiskt var både skoj och mysigt. Idag introducerades vattenrutchkanan för dem. Egentligen att jag sagt nej, men alla andra kidsen åkte och såg rätt roade ut. Jag stod brevid och blundade när det var Leos tur medan Robin fick ta kommandot. Leo åkte två gånger och älskade det.
 
Nu blir det lite glass i soffan, för att avsluta dagen på ett lika bra sätt som den började. 
 
Grattis morfar på födelsedagen! Vi älskar dig!
 
 
Älskar blommor. Nästan lika fina idag som när jag fick dem i söndags. 
 
En långpromenad innan babysimmet hann vi också med. 
 
Mina favoriter.
 
 
Babysim, hagabadet, vattenrutchkana,

Kommentera

Publiceras ej