En glad överraskning

0kommentarer

Jag pratade med pappa tidigt imorse och fick reda på att min syster hade kommit hem från Oslo. Klockan 09.00 ringde jag för att "paxa" henne. Vi bestämde oss för att åka ut till landet och tog en sväng förbi Maxi och café mums. Det blev både lunch, jordgubbar och gifflar. Mums. 
 
Jag älskar lugnet uppe på landet och lilleman har äntligen insett hur kul det är att hänga på en gräsmatta. Helt vild blev ungen. Efter att vi hade ätit lunch tog vi en promenad ner till Hällsvik och kollade in vårat gamla hus. Kollade och kollade, vi stoppade, stirrade och pekade. Det såg nästan likadant ut. Härliga barndomsminnen. 
 
Eftersom att jag ser ut som en strandad val för tillfället, så väljer jag att lägga ut bilder på min vackra syster och fina bebis istället. Älskar er!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej