Alfons Åbergs kulturhus

0kommentarer

I fredags passade jag och barnen på att besöka Alfonshuset för första gången. Natta och hennes två fina barn var också med. Vi brukar alltid få in en dejt i veckan med barnen, fast hon har börjat arbeta igen. Så skoj. 
 
Alfonshuset var en hit enligt mig. Lite bökigt att komma in eftersom att vagnarna var tvungna att stå på utsidan. När jag väl hade fått av barnen ytterkläderna och Meja satt i babybjörnen så började det roliga. Leo sprang runt och röjde som en tok och jag och Meja sprang efter. Lite litet kanske och inte jättebilligt att komma in (gratis under 2 år dock) men barnen tyckte verkligen om det. Eftersom att Leo inte uppskattade Universeum sist, så känns det bra att jag har hittat ett annat ställe där man kan leka när regnet öser ner ute. Jag funderar på om vi ska köpa oss ett årskort där. Någon annan som brukar vara där? 
 
Lunchpaus.
 
Fina Nathalie och Meja.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej