Nytt till Meja

0kommentarer

Lite shopping har jag hunnit med på det senaste. Vilken chockerande nyhet. Både lite nytt till hemmet och till barnen. Kul att kunna förnya sig lite här hemma även om jag inte kan ha det riktigt som jag vill. Leo vill nämligen pilla på allt och därför kan det inte stå saker framme. 
 
En klänning som Meja har fått av sin gudfar. Blir perfekt på julafton. 
 
Några pyjamasar. 
 
En söt overall från Malin, Ted och Jason.
 
Jag har även lyckats rensa ut en del. Fått sålt lite märkeskläder, gett bort en del till Renees lilla Isabel och även hittat en sida på Facebook där man kan skänka kläder till familjer som verkligen behöver det. Att skänka bort kläder fick bli dagens goda gärning.
 
Snart ska jag gå ut och köpa tapas och vin så jag och pappan i huset kan fredagsmysa när han kommer hem från jobbet.
 
Trevlig helg på er!

Kommentera

Publiceras ej