Vad han går..

0kommentarer

Jag har nämnt det flera gånger här i bloggen men jag blir lika förvånad varje gång. Leo älskar verkligen att gå! Att åka vagn är inte alls lika kul enligt honom, även om jag tycker det ser otroligt skönt ut. Idag under vår morgonpromenad så gick han i 50 min i en bra takt. Han gick säkert 2-2,5 km. Jag trodde de allra flesta små föredrog att gå en liten stund för att sedan mysa i vagnen. Fel hade jag. Det är i allafall jättemysigt. Han går snällt på insidan av vagnen eller brevid mig på trotaren. Min duktiga lilla kille. 
 
Utöver att gå så har han börjat säga fler ord. Mamma, pappa, där, Eja (Meja), tittut, gogglegå (ut och gå) och städa. Det roligaste ordet måste vara städa. Undrar var han har fått det ifrån? Antingen så tycker han att jag borde städa oftare eller så tycker han att jag städar ofta? Ni som känner mig väl vet nog vad han syftar på. Han älskar verkligen dammsugaren i allafall!
 
Morgonstund.
 
 
Leker tittut.

Kommentera

Publiceras ej