Kåken och virus

0kommentarer

Igår gjorde vi vårt första besök på en öppen förskola. Det blev Kåken som jag fick tips om på facebook. Leo älskade det. Han var högt och lågt. Klättrade på allt och alla. Han är som en krigarmaskin som flyger fram, med mig tätt bakom, som får be om ursäkt till alla föräldrar vars barn han klättrar över och tar leksaker från.
 
Efter er vi hade varit där i någon timma åkte jag in till stan och shoppade lite barnkläder. Sedan kom min pappa hit och lekte med barnen. Idag hade jag en jättemysig kvällsdejt inplanerad med Tina och barnen men vaknade jättedålig. Tror att någon av alla barnen smittade mig med något. Robin har hjärnhinneinflammation och jag är risig medan barnen klättrar på väggarna. Dålig tajming! Känns som detta kommer bli en otroligt lång dag.
 
Öppna förskolan. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej