Trött.

1kommentarer

Den senaste veckan har jag varit trött. Trött mentalt. Helt slut. Allt har rullat på i en rasande fart och tillslut blev det för mycket. Denna vecka har jag försökt att hitta mig själv igen. Försökt att leva i nuet. Saker har hänt som har påverkat mig mer än vad jag vill, men nu är jag redo att fokusera på allt som är bra. Vissa saker kan man faktiskt inte ändra på även om man önskar att man kunde. Nästa vecka är en ny vecka. Svackor i livet är naturligt men det ska bli skönt att allt är mer som vanligt nästa vecka igen.
 
Mycket fint har även hänt i veckan som har varit. Min bästa vän har fått en vacker dotter. Välkommen till världen Isabel!
 
Två av mina favorit bilder på Leo.
 
 
Min vackra älskade unge!
 

1 kommentarer

Renée

26 Oct 2013 10:41

Älskade vän 💗!

Kommentera

Publiceras ej