Vilken sensommar!

0kommentarer

Vilket härligt väder det är ute fast vi är en bit in i september redan. Egentligen borde jag passa på att vara utomhus men jag ligger på soffan hemma hos svärföräldrarna och passar på att mysa med Meja. Leo är ute och leker med sin farmor och Robin skjuter luftgevär med sin bror. En väldigt avslappnad söndag helt enkelt. 
 
Igår var jag och tränade för första gången sedan förlossningen. Som jag saknat gymmet. Älskar verkligen att träna. Jag fick tränat igenom hela kroppen och idag har jag träningsvärk lite överallt. Skönt är det! 
 
På eftermiddagen var vi ute på lite hemliga uppdrag. Något spännande är pågång men jag berättar mer om det någon annan dag. 
 
Igår nere i Hjuvik. 
 
Jag och Meja myser i soffan när alla andra är ute och leker.
 

Kommentera

Publiceras ej