Längtar tills vi flyttar!

0kommentarer

Tiden verkar stå stilla. Det känns som det var längesedan vi köpte vårt radhus i Torslanda men när jag kollar i kalendern så känns det som en mindre evighet innan vi får flytta in. Den 3je juli får vi tillträde men vi flyttar antagligen några veckor senare, så vi har lite tid att renovera innan det stora flyttlasset går.
 
Det ska bli så skoj att flytta. Ska bli härligt att få gångavstånd till vänner, en egen liten gräsmatta och ett bubbelbadkar. Som jag längtat efter ett badkar! Tänk vad små saker kan göra en lycklig. Bara jag tänker på det nya badkaret blir jag glad ända in i själen.
 
Nu sover barnen så jag tänkte sätta mig och börja kolla på en ny serie. Orange is the new black vill jag se. Någon som har sett den? Är den bra?
 
Härlig tjej!
 
 
Alla bilder är från idag. Vi spenderade flera timmar på lekplatsen efter Leo hade slutat i förskolan. Älskar våren!
 

Kommentera

Publiceras ej