Promenad med tjejerna!

0kommentarer

Igår så åkte jag till Slätta damm och mötte upp Renee och Malin. Det blev en lång promenad i solen och sedan följde jag med Renee hem för att dricka lite kaffe. Min vackra guddotter lyckades med att sitta själv i några sekunder utan stöd. Duktig!
 
Direkt när vi kom hem
så gick vi och hämtade Leo och sedan lekte vi på utsidan med pappa och Carina tills Robin kom hem. Skönt att vi passade på att vara ute hela dagen igår för idag är det inte alls något roligt väder. Jag och Meja var ute på en pw imorse och sedan var vi på Mio och handlade en ny matta till hallen. Snart är det dags att hämta storebror och sedan ska vi nog ta det rätt lugnt. Tänkte bara gå och handla lite mat och eventuellt hyra en film som jag och Robin kan se ikväll.
 
Hoppas ni har en bra dag allihopa!
 
Slätta damm.
 
Det berömda napp-trädet.
 
Pappa och Leo.
 

Kommentera

Publiceras ej