Söndag

2kommentarer

Helgen är snart över. Den har gått fort men vi går mot ljusare tider. Det lönar sig tydligen att gnälla på bloggen. Någon timma efter att jag publicerade mitt "tyck-synd-om-mig" inlägg så hörde barnens farmor av sig och erbjöd sig att ta hand om barnen på lördagen. Även Robin kom hem tidigare från jobbet och han hade dessutom med sig en skvallertidning till mig.
 
Nu börjar hela familjen att må bättre. Leos ögoninflammation är borta och Mejas håller på att bli bättre, fast hon behövde lite hjälp på traven i form av en antibiotikakur. Om bara hostan kan försvinna också så är jag nöjd.
 
Tror att nästa vecka kommer bli jättebra!
 
Rally-Meja.
 
 
Bus med morfar.
 
Trötta barn efter en heldag hos farmor och farfar.

2 kommentarer

Anonym

09 Feb 2014 18:25

ni har helt fantaskiska barn. glädjen är med dom hela tiden. lite sjuka men humöret på topp,älskar er

Ann-Charlotte

09 Feb 2014 19:14

Fy för sjuka barn. Vi har klarat oss hittills (peppar, peppar). Krya på er. Kram

Svar: Tack! Snart är februari över och då hoppas jag att vi äntligen får en chans att bli friska. Håller tummarna för att Leo ska lyckas göra sin första hela dagisvecka. Hoppas du, F och bebis mår bra! Kram
Daniela Rossi

Kommentera

Publiceras ej