Vilken vecka.

2kommentarer

Denna vecka har varit allt annat än rolig men snart är helgen här. Just nu ligger barnen och sover efter över en timmas försök att få dem och vila. Leo sover i sin nya juniorsäng medan Meja sover i vagnen i hallen. Just nu får de faktiskt sova var de vill, så länge de sover. Meja fick ett nytt kruppanfall i tisdags men efter en två timmars lång promenad ute i vagnen så försvann den. Hela familjen är förkyld och värst är det nog för minstingen i familjen. Hon ligger och hostar något otroligt medan hon sover. I onsdags fick dessutom barnen ögoninflammation. En riktig sjukstuga har det varit och med tanke på att jag inte själv är frisk, så har det varit rätt jobbigt att ta hand om mina små. Jag är glad att Robin har kunnat jobba denna veckan iofs för att jag vet att han hade mycket att göra. Ibland får man bita ihop för att kunna hjälpa varandra.
 
Jag vet inte vad jag ville med detta inlägget. Mest gnälla och tigga lite medlidande ;) Riktigt sällskapssjuk är jag också efter att ha varit hemma utan att träffa några vänner på en vecka.
 
 
 

2 kommentarer

Liss

07 Feb 2014 14:54

Puss på er allihopa!

Carina

07 Feb 2014 15:40

Kramar o pussar till alla sjuklingar vi kanske kan ses 🍷

Kommentera

Publiceras ej