Fredag och fin post!

1kommentarer

Fick ett jättestort paket från USA igår. Det var fullknökat med kläder till Meja, träningskläder till mig, en hemstickad halsduk, turkey jerky (så himla gott) och mina favorit läppsyl från burts bee. Det är något speciellt med post från utlandet. Visst går mycket att få tag på här hemma men då måste man ofta kompromissa med vad man ursprungligen ville ha för smak/doft/färg eller liknande.
 
Barnen är fortfarande småsjuka och sover just nu middag medan jag försöker övertala min syster att passa barnen så jag kan åka in till stan och få en massage. Det går väll lite sisådär om jag ska vara ärlig.
 
 
 
 
Tack C, för de otroligt mina kläderna!
 
Kennethcole, Oldnavy, babyGap,

1 kommentarer

susanne

24 Jan 2014 21:32

Nice.. fina grejer..jättekul att få..

Kommentera

Publiceras ej