Vårkänslor.

1kommentarer

 
Fast det blåser storm ute och snön ligger på marken så börjar jag få vårkänslor. Lite önsketänkande från min sida eftersom att det i allafall är två månader kvar av vintern. Längtar så mycket till att få se en klarblå himmel och samtligt få känna värmen från solen. Mitt nyårslöfte som var att inte handla så mycket, går inget vidare än så länge. Jag köpte denna jättefina röda vindfleecen till Leo. Hade en likadan fast grön förra året och älskade den verkligen. Meja fick en rosa utav Nathalie, så de kommer att matcha varandra. Kläderna är redo så nu saknas bara värmen. 
 
Bilder från förra våren. Längtar!
 
 
Barnens nya vårjackor! Tack Natta! Det är po.p som gäller för mig.
 
po.p,

1 kommentarer

Anonym

17 Jan 2014 16:12

Nu blir jag med helt lyrisk när jag ser honnom i solen, nu längtar jag med. kram på er Farmor

Kommentera

Publiceras ej