En fredag på Liseberg

0kommentarer

Jag hade en helt perfekt fredag. Barnen hade studiedag på förskolan så jag valde att vara ledig. Först så åkte vi till passcentralen för att barnen och jag behövde ett nytt pass. Fast det var en enorm kö så gick det otroligt smidigt. Det var 60 personer före oss i kö men tog drygt en timma. 

Att ordna pass gick mycket snabbare än vad jag hade trott så vi hade tid att leka vid näckrosdammen innan Liseberg öppnade.

Väl på Liseberg hade vi jättekul. Vädret var bra och det var inte för mycket människor. Leo åkte allt och han älskade det. Liten har definitivt blivit stor. Meja fick inte åka så mycket än men även hon tyckte att det var superskoj. Leo har frågat om vi kan åka till Liseberg varje dag nu i helgen.

Nu vill jag ha sommarlov!


















Liseberg, syskonkärlek,

Kommentera

Publiceras ej